Vill

Oja vill ha så mycket sitter och kika på kläder på nätet och barnkläder villl beställa så mycket till sommarn men något ska det bli iallafall =).... längtar tills värmen kommer så man slipper hålla på och krångla med overall och mössor och dittan å dattan.

Tur att de har plogat i dag vi ska väl ta oss ut på en promenad senare, just nu sover hon och jag passar på att plocka lite och hämta ved. På Torsdag blir det skojj ska hälsa på jobbet och sen ut på hansonsoch käka med Elin å Jessica länge sen nu man åt en bakad potatis....

Annars i dag ska jag ut på en jogging tur mot kvällningen och får se hur det går kanske inte ens kan springa längre?
men taskig kondis har man allt men jag måste försöka få upp den nu om jag ska börja med fotbollen igen i april och så blir det ork handbollen =)

.

Jordgubbar skulle vara gott

Kommentarer
Postat av: kentAA

Tja, skickar du mig: persnr, adress och postadress



[email protected]

2009-03-03 @ 13:16:31
URL: http://kentaa.hoforspoker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0