mat och mat

Ja Tindra ska bara ha mat hela tiden eller iallafall vid den här tiden på dygnet kan gå en sån där 20 min så är det dags igen, tur att hon tar sin stöd vila runt 12. Sitter och funderar på vad jag ska hitt på??? skule vart in till viken och häls på carro och jag skulle också vart förbi hos melinskan och emil, hade ju planerat att åka till tessa o  wille men då mådde hon inte bra =(

messa mamma nyss får se vad hon gör kanske blir en lång promenad till muntebo =) men hon jobbar väl som vanligt.
Tomt här hemma när älsklingen har börjat jobba, i morse var han så gullig så han eldade åt oss så det var så varmt och skönt inne =)  

vill lägga upp bilder men alla kort är ikameran och jag vet inte hur man för över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0