5 Mars

Torsdag!
Solen skinker så härligt i dag och varmt blir det =)
 
Barnen var överlycjkliga i dag, de skulle på teater med dagis klassen, åka buss till folkan och kika på teater. I går kväll var de väldigt spända, de bestämmde kläder och fråga hur snabbt bussen körde och vilken färg den har osv =)
Kul att höra sen vid hämtning hur de haft det.
 
Håller på att planerar lite lekar inför lördagen då vi ska hem till grannen på middag med alla från båtgänget =) ska bli kul och jag har hittat på bra lekar enligt mig själv =) jag fick vara lekledaren, jag tycker det är kul.
 
Få se om det blir en löptur idag, beror på vad som hinns med.
Det är ju det vanliga med plock och matlagning så är det ju städ torsdag för mig. =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sassi

Jag träffade Tindra vid teatern när jag hämtade Elise, hon såg så nöjd ut så :-)

2015-03-06 @ 08:40:27
Postat av: Gabbe

Åh jaa de hade haft det så roligt =)

2015-03-06 @ 09:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0