21 Augusti

Torsdag!!
Vilket innebär att det är Fredag i morgon =) en helg jag längtat efter.
 
I dag är det ännu mera fotboll =) Match borta med lag 2 mot gästrike/hammarby. ska bli roligt. I går så skulle vi haft fotbollsträning men vi fick inte vara på gräsplan så vi fick ut på löpning själva, tog 4,5;an . Tänkte simma lite efteråt men jag blev trött i kroppen åkte hem å städa av å la mig vid 22 väldigt skönt =)
 
I dag ska tjejerna leka med sina vänner Filippa å fabian efter dagis så Per får lämna av dem där en stund =) så hinner jag vara med dem när jag slutar =) Tindra bestämde falukorv å stuvade makaroner i dag.
 
I går hade tjejerna sin första fotbollsträning efter sommaruppehållet och de hade super roligt =) Tindra agerade målvakt i matchen =) söt ungar.
 
åhhh dessa regninga dagar längar jag tillbaka till semestern å öland
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0