18 Oktober

Freeedag =) gudars vad skönt. Vi vaknade före klockan i morse, Tindra somna före 19 i går så hon har fått många timmars sömn i dag. Novelia somna lite senare för hon somnade till på eftermiddagen i går en sväng hon. 
 
I går så regna/snöa det vart annat och tjejerna blev överlyckliga över det vita som föll ner och öppna dörren hela tiden för att se om de kunde gå ut och göra snögubbar =) haha.. Jag tog en löptur i går kväll när det var mörkt, regningt och blåsigt. jag klädde på mig för mycket kläder det bara rann svett av mig.
 
I dag har vi planera vi att åka till valbo efter jag slutat, vi ska ha 18 års pressent och 5 års pressent =) I morgon hinns det tyärr inte med då Tejerna ska leka med filippa och sen ska vi ju på 18 års fest, sen ska vi hem till mamma och pappa och umgås med dem för lilla kusin Bianca är där också =) som ska sova där, Barnen vill så gärna träffas in kusin från Gävle och jag så klart fasters lilla gobit.
 
 
Dansa på bordet i går när snön trilla ner =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0