5 November

Tisdag!!
 
Dessa Tisdagar, jag och min kollega har ju bestämt att vi gör Tisdagarna till något bra och det håller i sig. Dagen har gått så fort i dag. Snart hemgång.
 
Gårdagen så var det dags för dans för tjejerna, jag sprang runt ett mörkt hammardammen blev ett varv där sen sprang jag vidare mot värna och runt lite där samlade ihop 6 km så jag blev nöjd, När vi kom hem var maten på bordet =) lax i ugn mums. 
 
I dag har vi inga planer, poa hemma med allt möjligt, ta en solning kanske jag är ju lik blek har ju inte fått sol sen i somras eller jag solade första gången i söndags och det var skönt =)
 
 
 
Jag och Tindra lördags morgon kl 08 då resten låg och sov, 7 sovare dom där andra =)
 
 
Novelia i går morse innan påklädning och åka till dagis.
- Mamma nu är det väl inge mer spöken och sånt där va?
- nej nu är det slut på halloween =)
- men avd skönt då man jag vara mig själv igen... go stumpan då <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0