20 November

Onsdag!
Trodde det var torsdag.
 
Så roligt i morse Tindra vakna först som vanligt, viskar i mitt öra om hon får gå ner, titta på klockan 05:30njee gå å lägg dig i din säng och försök somna om och mys. Klockan ringde 06:30 gick förbi hennes rum och fråga om hon var vaken? jaa mamma äntligen vakna du din 7 sovare, haha.  Novelia ropa vi ner kl 7 då kommer hon ner stampandes och fråga varför vi inte sover haha. Snacka om att ha en pigg och en trött =)
 
Middag i går blev en av våra favoriter på sandgatan, isterband och stuvad potatis =). När barnen somnat som blev tidigt i går så stack jag ut på en löptur, mötte en liten gubbe med stoor hund som skällde så arg på mig så jag höll på att göra i byxan, uuva stackars lilla gubbe som ska orka hålla i den stora arga hunden.
 kvällen avslutades med fotboll på¨tv och en choklad mose till.. var så glas när zlatan satt andra målet, både jag och per hoppa och tjoa, sen dog matchen =/ synd. Ronaldo är en bra spelare och har bra spelare som levererade bra bollar till han.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0