15 Maj

Tisdag! Gillar inte tisdagar har jag sagt förut, men denna tisdag är mer som en Torsdag för i morgon är det ju nästan fredag för att man blir ledig ;D 

Ganska trött i morse när klockan ringde, hörde inte ens Per när han kom hem från sitt nattskift. Barnen var så svårväckta i morse jag fick bära mer båda 2 för trappen och klä på dem, annars kan Tindra klä på sig helt själv. Tindra sa sen kommer min fina pappa och hämtar mig? haha gorumpa sa jag det gör han, Tindra - man får inte säga gorumpa =P Skönt att dom inte har surt morgonhumör.

Gårdagens fotbollsträning gick bra trots regn och storm, har lite känning i en fot, vricka till den på en träningsmatch för några veckor sen och igår så vricka jag till den igen typiskt, får nog tejpa den på onsdagsträningen och matchen på torsdag.

Till något helt övrigt så förstår jag inte hur folk tänker? varför vill man vara som någon annan, ta efter allt, kan inte vara roligt att ha sån press på sig att följa den andra för att härma eller va bättre! allt handlar inte om att vara bäst eller vinna!

Sen så tycker jag att det är lite orättvist här i världen, jag själv tycker jag bjuder till om allt men får sällan något tillbaka men det kanske bara är något man känner nu för stunden, det släpps om ett tag, jag är ingen lång ältare
blä

tillbaka till klänning djungeln

Lilly of Sweden - Megan ClutchBlink - Metallic

Kommentarer
Postat av: Elin

Va mysigt de såg ut på koutsläppet!!! Hade ju velat vart med vi med :((

Men nytt datum för promenad nudå?? :P Vi åker nog också en sväng till stugan om Thilda blir bättre i förkylningen eller va de nu är..

Men blir ni där hela ledigheten eller?? Annars kanske vi kan ta en promenad till helgen?

Kram

2012-05-15 @ 10:27:12
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0