30 December

Då så sista arbetsdagen för i år ;D Freeeedaaaag ;D

Har bara jobbat i går och i dag så är det helg igen, fint de... I morgon är det nyårs afton, då blir det korvgrillning någonstans i skogen för snön finns ju inte så det blir ju ingen pulka åkning, synd de.. Kvällen firas i grannhuset med god mat och fina vänner, (hoppas på singstar).. Hoppas barnen är vaken länge och snälla så de får se fyrverkeri..  skumpa kl 00 ;D

gårdagen hände det väl inget specielt, kom hem från jobbet och barnen hade sin kusin på besök så de lekte för fulla muggar. Sedan skulle vi dega med play doh och Tindra älskar verkligen de.. Likaså pärla på plattor och göra halsband.. Tycker mamma är roligt med.. Snart har vi en 3 åring hemma, Tindra väntar spänt på sin födelsedag hon frågar varje dag fyller jag år nu?? får jag julklappar haha.. Födelsedags paket får du gumman om mindre 1 månad, förstår för stunden men sen frågar hon igen nästa dag ;D I Paketet vill hon ha docka, men hon har ju tusen stycken.  kvällen åt vi pannkaka och jag drog på body pump pass och i dag har jag träningsvärk delux, utmanade mig själv i går. ;D

Gott nytt år på er alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0