4 Augusti

Börjar med att säga Grattis till familjen Lundmark/Kjellsson som fick utökning i familjen =)

För övrigt är det jobb som vanligt men i morgon är det freeeedag ;D weej gårdagen sepnderades på tolven tills det var dags att gå hem och laga middag. Blir lika i dag igen så fort jag slutar sticker jag upp till mina hjärtegull som är på tolven med moster och kusinerna =) I går somnade dom före 7 båda 2 och vaknade när min klocka ringde 6:30 i morse så dom var utvilade. Har blivit löpturer varje dag nu men jag tycker det blir segare och segare i benen, vilar i dag eller tar en promenix bara, vi får se. Fortsätta med vardagsrum ska jag också göra.

Vill ha dessa

Hobby 650 kmfe allutr. AC

BMW X5 4.6 is M-Sport Svensksåld

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0