26 September

Sitter mitt på golvet i vardagsrummet då vi flyttat undan möbler och jag har brytit bort listor. Vi ska lägga klart golvet här inne i dag och sätta in det gammla fönstret i väggen ;D ni kommer få se sen hur fint det kommer bli. Det blir ljusare ute i hallen då också. Per åkte till P-hyttan för att hämta hem fönstret. Ikväll när barnen somnat ska jag sätta igång och måla panel tänkte ja. Tänk om man hade massa folk som vela hjälpa till frivilligt.meeen ber man inte om hjälp får man ingen. Har sagt det till Per många gånger nu när han suckat och vela ha hjälp. Jag kan hjälpa till en viss del men barnen tar den mesta tiden ;D ja ni som föräldrar vet nog hur jag menar.

Byta lite blöjor nu

ha en skön söndag

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh måste få komma och hälsa på snart och se hur ni fått de! :P

2010-09-26 @ 13:18:28
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0