27 Oktober

Men vad hände med vädret? nu började det regna också jag som var sugen på en liten springtur. Men ingen dör väl av lite regn inte? I dag har vi haft fint sällskap från Carro, blev en lunch på hansons och sen hämta vi upp Tindra från dagis och åt lite glass ;D Alltid skojj att träffa carro och prata massa tokiga minnen. Internet har ju vart jätte segt i dag så nu har vi beställt Telia mobilt bredband får se hur det fungerar man har ju 30 dagars provtid först.

Novelia har vart nöjd hela dagen tror det beror på att tänderna kommit upp och att hon får massa gott som gröt, potatis,palsternacka och lite banan har hon fått smakat ;D

Tillbaka till det här med springningen då jag vet inte vart jag ska springa för runt dammen blir det ju mörkt och då kan man inte springa. Vill inte heller springa i skogen på kvällen då man inte vet vad som kan dyka upp tänkte på slingan där det finns lyse. Tråkigt att springa efter vägarna på asfalt också. Vilket problem? Korså vägen blir det mörkt också. Hinner inte ner och träna så mycket på aero step då Per är en upptagen man som har massa bilar att fixa som det är nu tränar jag bara på söndagar där. Därför passar det bra att springa i väg 20 minuter sådär.

Imorgon blir det valsafari för våran del ;D Hoforshallen here i come. haha Barnen ska få bada och vi hakar på syster och dom. Kan bli trevligt ska väl försöka hitta på bikinin.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan! Jag såg dig här om dagen och du måste ha gått ner jätte mycket i vikt får man fråga vad du har gjort för att gå ner och hur mycket väger du? Jag är lite avis jag har också nyss fått barn men går inte ner ett ända kilo =P Jätte söta flickor du har. ;D

2010-10-27 @ 16:58:53
Postat av: Gabbe

Hej Anna! Jag tycker att jag inte har gått ner så väldigt i vikt jag har stått stilla nu ett bra tag. Jag äter precis som vanligt och mer där till ;D Jag försöker gå 1 timme om dagen dels för att barnen ska få sova och jag får motion. =) Tränar iallafall 1 gång i veckan på aerostep och kanske tar mig ut på en springtur 2-3 gånger i veckan. Jag väger 68 kilo men jag är ju bara 162 så lite mer ska jag väl ner ;D Jag ammar ju också så det tar ju på en också. Har du blogg?

2010-10-28 @ 09:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0