24 oktober

Om dopet i bilder i skratt och gråt ;D

Började ju inte så jätte bra då Novelia vaknade upp halv 12 i vagnen som i vanligtvis brukar sova till 2, gjorde allt så att hon skulle somna om. men ne då förstod vi att det skulle bli surt i kyrkan =P Vi var först i farsamlingshemmet och kokade kaffe sen blev det stressigt till kyrkan där vi skulle träna lite först. Dopet började Novis började klia sig i ögonen och grymta lite. Sen skulle vi sjunga då var det kört.



Sen började Tindra grina så fick jag trösta henne ;D vilket kalas Prästen frågade om vi skulle avbryta hahahah men jag sa kör på det var ju lugnt vissa stunder =P


Mina älsklingar



Skrattade gjorde vi alla då Novelias snor började rinna så han fick torka med duken som man ska tvätta bort vattnet med =) Jobbigt att stå och hålla låda när man vill skratta men måste hålla sig. fick tänka på annat hela tiden.Det gick inte att titta på mamma då hon och jag kan skratta tills vi ligger ner. Men vi klarade det och ett fint dop kalas med fina pressenter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0