April

Hej!!

Internet har var död här i Robertsholm i några dagar någon kabel som var trasig eller något... jaja nu är jag här igen i allafall...

På 1:a april så lurade jag Per att antenn på taket hade ramlat ner och det gick han på iallfall han var nästan på väg att sätta sig i bilen och åka hem =) men jag blev inte lurad iallafall jag som annars tror på allt... Och så en dag när jag var nere i källaren och slängde in tvätt i torktummlarn så skull jag gå upp och möttes av något mörkt som kom ner i trappan jag skrek till och sola i väg korv paketet jag hade i handen och träffade Per på benet haha snacka om lätt skrämd gud jag tror ju på källar gubbar ja som jämt mormor och morfar och farmor och farfar lura en när man själv var liten.... oj oj vad vi skratta sen... stackarn.-..

I dag har vi vart hos tessa och wille i torsåker vi gick fram på byn köpte glass =) gott gott.... mysigt var det så skönt ute och vår dofter.. D


Kommentarer
Postat av: thyran

Nu cyklade precis min kille förbi hära ;) Så söt idag, hade en ryamatta på huve typ. I går hade han dreads! Haha what a maaaan!!

2009-04-03 @ 09:47:01
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0