16 Januari

Måndag!!
 
Tillbaka på jobbet igen efter helgen.
 
Ny vecka nya utmaningar. Är väl som förra veckan, skjutsa till barnes träninger, promenader med Jeppe, träning för mig. Fredagen blir det Pinchos besök med familjen, vi bokade bord här om dagen =)
 
helgen som varit
 
Badhus fredag, på kvällen blev vi solo jag å per då barnen vela sova över hos sina kompisar.
 
 
 
 
Lördagen, vi var ute mycket. jag var också barnvakt åt brosarns flickor, vi åkte sen till Falun för att köpa nya vinterskor åt Novelia. Hitta lite annat smått å gott med.
 
 
Söndag
 
Började morgon med att Kika på tindras innebandy match, hon spelade inte men snart är det hennes tur. Väl hemma fick Novelia hem en kompis så de lekte mtcket. Jag å Tindra bakade lite muffins. Blev en film på eftermiddagen och popcorne. =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0