16 September

Fredag!!!
 
Äntligen kom helgen =)
 
Startar den på bästa sätt, hämta barnen på skolan sedan packa badväskan och besöka badhuset =)
Sedan blir handla lite inför kvällen/helgen, nån god mat och fredagsmys.
 
I morgon ska barnen spela match mot torsåker i fotboll, ska bli spännade och se hur det går, det blir en avslutning för dom så kommer de få korv med bröd. Till kvällen så ska vi ner till muntebo på kräftskiva hos mamma och pappa, det ska bli trevligt.
 
I går spelades det match borta mot sätra som slutade 1-1. Hade varit mer rättvist om vi hade vunnit , vi hade så många chanser och bra spel =)
 
 
Nästa söndag är det min sista match, sedan lägger jag skorna på´hyllan =) Det är dags nu efter alla år som jag spelat. Barnen börjar bli så stora så de talar om vad de tycker och känner, jag är så beroende av alla andra när Per jobbar. Det ska bli skönt faktiskt men kommer ju sakna alla i laget men vi träffas väl lite då och då ändå =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0