7 november

Måndag!!
 
Vilket snö väder vi har. En hel del snö så här tidgt på året, jag tycker de kan komma runt första advent annars blir vintern så lååång.
 
I dag efter jobb så ska tjejena bara byta om och åka vidare på deras miniträning de har på måndagar, jag ska passa på att skotta. Lär hjälpa min gamla karl som har ont i ryggen =)
 
Bilder sen helgen
 
Fredagskvällen var det dags för halloween disco på lillåskolan. Barnen fick ha en varsin kompis med sig och de hade haft super skojj.Hemma så åt vi god mat och kikade på idol innan vi alla blev trött och la oss i tid. =)
 
 
 
Lördag morgon.
 
Började med en härlig promenad med Jepper sen efter vi fått i oss frukost så åkte vi till borlänge och leklandet leo stod på listan. Det var super trevligt där och stort och mycket att göra för barnen så dit åker vi fler gånger =)
 
 
trötta och sluta efter vi kommit hem, Jag laddade om batterierna och åkte ner till muntebo för att springa på bandet där =) Novelia gick lite bus eller godis. lugn kväll hemma i tv soffan, somnade även tidigt denna kväll =)
 
Söndag morgon, god frukost med julmusik och julskinka på mackan =)
Jag pysslade hemma med en krans till ytterdörren, var ute i skogen med jeppe å hämta granris. Höll på inne och poade med de mesta. Barnen lekte med kompisar. =)
 
 
Barnen har också börjat på innebandy och de tycker det är jätte kul =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0