28 November

Måndag!!
 
Men vilken helg det varit, det har gått i ett hela tiden, stress hit och dit uscha men så är det när det blir mycket att göra. Har inte hunnit mnjuta av en första advent som jag vela, nog kom allt upp i fönstren men allt som ska ner i källaren då? usch å säda hann jag inte. men jul blir det ändå =)
 
Fredagen.
 
Direkt efter jobbet så satt vi i gång att baka, blev pepparkakor, lussebullar och pepparkakshus, men det blev stressigt ändå med att packa sen de som skulle med upp till Jessica för barnen skulle sova där och jag och Per åkte i väg på julbord i falun. vi tog tåget dit  och det var smidigt och bra, gott jukbord och bra show =)
 
 
 
Lördagen efter uppvak så hämta vi hem tjejerna, började plocka lite hemma hängde upp nån gardin å stjärna och så sen kom bror med sina barn Bianca å bella så jag var barnvakt åt dom =) Hann dock inte pynta nå mer och saker överallt, pjuu, vi åkte senare till tomtesmyg i torsåker. efter det så blev det mat och sen bastu hos grannarna. Mycket trevligt.
 
 
Söndagen.,så fixade vi en mysig första advents frukost sedan lära vi åka till sandviken på rusta för att köpa kablar och sånt till några julstjärnor, skarvsladdar med mera, stress hem för att barnen skulle på baskalas hos bästa vännen Nelli, efter de stressa vi hem för att sedan åka till torsåker på mat och lottning av julklappar =) Vä'l hemma så skulle barnen i säng och jag och Per krigades med de sista julstjärnorna som skulle upp och städa undan kartonger, lampor å blommor. pjuu vilken helg.
 
 
I dag så är det miniträning för tjejerna, jag och per skulle behöva åka till toys för att hämta julklapparna som vi beställde dit =) Sedan har jag fotbollsträning. Jag ska stressa ner jag ska =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0