14 November

Måndag igen!
 
Ja helgen går ju så hiskeligt fort ju!!
 
I dag har barnen miniträning de ska på, sen hem och äta mat sen ska jag i väg på min fotbollsträning. Nu börjar inomhussäsongen igen =) Det är faktiskt roligt tycler jag.
 
helgen
 
Fredagen så passade vi på med ett bad efter jobb och skola. mormor och barnens kusiner följde med. Bianca och Bella.
 
 
Lördagen höll vi på hemma, tog en löptur på mamma och pappas band. Tindra sov hos emma och Novelia och nelli sov hemma med mig, Per jobbade natt så jag blev inte ensam. Hade massa ljus tända och tittade på så myc´ket bättre. Dock började de brinna i en ljuslykta så det lukta brännt hemma ett bra tag och stearin över golven =( ska skrubba med massa diskmedel och varmt vatten fick jag höra.
 
Söndag och farsdag
 
 
Vi firade Per när han vaknade upp från sitt nattskift, han fick lotter och godis av barnen =) åkte hem till min pappa på eftermiddagen han fick lotter och godis av mig med =) blev inte många knop sen, höll på lite ute, barnen skulle åka skkidr, sen fick de basta hemma hos grannarna och rulla i snön =)
 
Ute dag i går
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0