30 Maj

Måndag!
 
Nu är det snart slut på maj månad och snart kommer juni som är en härlig månad, midsommar och allt vad det innebär =)
 
I dag är Novelia med mormor och morfar då dagis är stängt.  Jag är fortfarande förskyld så jag vilar från träningen i dag och jag tror i från matchen i morgon. Tråkigt men man måste lyssna på kroppen.
 
Helgen i bilder.
 
Det har varit något kalas i helgen, först ut på fredagen skulle Tindra till en kompis i klassen så jag och Novelia köpte glass på Time. Innan det var vi på köpis och strosade runt. Väl hemma gjorde vi klart för grillningen som vi hade på kvällen då grannarna kom över, även de nya grannarna som flyttat in så det var trevligt =)
 
 
Lördagen efter att vaknat av dora (hunden) som vi har haft hemma och vart hundvakt några dagar, väckte oss 7:00 då tåget åkte förbi och var läskigt. Vi tog oss upp lite senare och gjorde frukost. Fixade lite med blommor, skjussade ner Tindra på kalas i malmjärn och sedan fick Per och Novelia skjussa mig till Storvik för att fira Jessica som fyllde 30 år =)
 
 
 
Vi hade super kul, det blev crusing också och sedan tog jag och per bussen hem vid 00 tiden,
 
Söndagen efter sovmorgon så hämta vi hem barnen och höll på hemma innan vi åkte till Torsåker för att lämna blomma till Pers mamma och senare Åkte vi till muntebo för att fira min mamma och där fick vi massa god mat och efterrätt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0