25 Januari

Måndag!!
 
Sovit väldigt dåligt i natt då vi hade en Novelia som inte kunde sova, hon somnade vid 19:30 tiden i går och då slog jag av henens tv vid 21 och då vaknade hon och kund inte somna om,Hon låg mellan oss och snyrra och vid typ närmare 00 så somnade hon, men jag sov oroligt hela natten, vaknade före klockan i morse och bara vänta in att den skulle ringa. Känner mig inte trött just nu, snart lunch =) I dag ska barnen hem till muntebo när skolan slutar , barnens kusiner kommer dit och då vela de leka =)
 
Helgen
Började fredags myset i hoforshallen och fortsatte hemma sen med tacos och fångarna på fortet =)
 

Lördagen började med en löptur för mig, sedan en god stadig frukost. Sedan gick vi ut och lekte, åkte och handlade. Jag fixade i ordning Tindra för hon skulle till en kompis på pyjamas party och så fixade jag mig själv för att åka på lagfest med fotbolls laget. Vi hade trevligt god mat och beer pong tuneringen vann mitt lag =) viktigt.
 
 
 
 
 
Söndagen, vakna upp pigg och alert, efter frukosten så åkte vi och kikade innebandy på kusin Julias match, efteråt var vi bara hemma och var ute och lekte ett bra dag. Bakade bullar gjorde vi också
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0