22 Januari

Fredag!!!
 
Äntligen, jag tycker denna vecka har gått segt. dagarna har känts så långa.
Hur som jag nämnde i går så ska vi bada i dag på eftermiddagen så vi får börja fredags myset riktigt bra, maten i kväll har vi inte spikat med det bli väl tacos i vanlig ordning och det klagar ingen på =)
 
Övrigt i helgen så är det planerat en lag fest, vi ska till bergsmannen och käka och sen fortsätter vi med lekar hemma hos Sandra, det kommer bli en kanon kväll. Tindra ska på pyjamas party på kvällen så då får Novelia och pappa Per hitta på något själva. Vi ska väl också kika på lite innebandy i helgen med.
 
 
Dessa ska bakas och jag ska göra det enkelt för mig =)
Bildresultat för havrekakor doppade i choklad
 
 
Köper havre kakor och choklad som jag smälter och doppar kakan  i den =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0