22 Augusti

Måndag!!
 
Denna vecka känns helt ok att jobba  =) För den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. På lördag är det dags att åka ner till arlanda för att sedan åka vidare till Turkiet. Jag börjar få res feber nu och barnen är super taggade.
 
I dag blir det ingen träning, Per jobbar eftermiddag och det blir så sent för barnen att följa med då de behöver sova i tid så de orkar med skolan. I morgon är det match då kommer morfar vara hos oss och natta barnen medans jag är på match och Per jobbar.
 
Förra veckan i bilder.
 
Babyshower för min vän carro som kommer få bebis i september =)
 
Väldigt mysigt och väldigt överaskad blev hon stumpan. Det bjöds på mat pajjer med sallad och sedan allt gott fika. Det blev frågesport med pris, vi gipsade in hennes fina mage och vi fick fylla i ett papper med vad barnet kommer väga, längd, namn, moderkakans vikt och datum =)
 
 
Torsdagen började ju skolan för mina små juveler =)
 
Förväntansfulla tjejer och det gick super bra första dagarna i skolan. Tänk att de är så stora nu? jag förstår ingenting!! vart tar tiden vägen. Mina små älsklingar <3
 
 
Fredag
 
Efter jobb blev det mat på Pinchos i Gävle med elin och Jessica. Det var trevligt och mycket gott. Skönt att bara komma i väg och äta och umgås.
 
 
Övrigt i helgen har det varit fotbollsträning för barnen, lek med kompisar, flera kalas med mera
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0