18 Juni

Torsdag!!! (Fredag)
 
Wohooo jobbar inte allt för länge till, =)
 
Vi ska hämta upp bilen på glasmästeriet när jag slutar, sedan ska barnen ner till muntebo, per åker och jobbar eftermiddag och jag åker in mot valbo och affärerna =) Presenter till Novelia ska handlas och lite midsommarkläder. Sedan om det inte regnar så ska det målas hus i muntebo =) Lilla syster kommer och hjälper till hon också som för övrigt fyller år i dag.. Grattis Grattis.
 
I morgon är det midsommar!!
 
Vädret ser inte lovade ut tyvärr men vi försöker väl göra det så bra som möjligt av det ändå. Kl 10 är det i alla fall  samling i muntebo för att gå att plocka blommor, sedan klär vi midsommarstången, förberedelser inne med brunch hos mamma och pappa. Sedan samlas vi ute igen för stång resning, tipspromenad och dans runt midsommarstången =) Fortsätter sen med grillning och den årliga fotbollsmatchen. 
 
Midsommardagen kör vi hemma hos oss, barnen sover hos mormor å morfar så har vi galejj med grannarna. Grilla och 6-kamp blir det detta år  =) lekarna är klara och jag ska handla allt som vi behöver idag. Maten ska också handlas i dag.
 
Hoppas ni får en fantastisk midsommar  
 
igår var det cirkus och den var bra, lika som förra året så blev jag förvånad för det var så bra =) (vi var där tidigt) därför ser det ut att vara glest med folk =P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0