2 Februari

 
 
Men Hejsan Februari!
Sista riktiga vintermånaden innan Mars kommer och med det våren =)
 
Helgen i bilder
 
Tindras pyjamasparty, gick jätte bra, alla var så snälla och duktiga. Vi körde dansstopp, hunden med benet, gömma en sak och giissa vad man tog bort, film tittning och så klart ätning av massa snacks. Tindra var hel nöjd =) Vi fortsatte med mys i soffan till fångarna på fortet innan de somna ovaggat halv 9 ungefär.
 

Lördag, åt god frukost, började med massa snöskottning, löpning, sedan fixa iordning allt inför kalaset för släkten. Många fina pressenter och massa fika =). Kvällen skippa vi middagen vi var så mätta, gick ut och skotta igen. Somna rätt tidigt =)
 

Söndag
Go frulle igen =), sedan snöskottning, barnen lekte med grannarna , väckte per som jobbat natt hela helgem, vi packa in oss i bilen och bobbarna drog till värna för att åka i stora backen =) Det var roligt.
Kan berätta om min och Novelias flygtur, vi visste att det var ett hopp lite längre ner, vi åkte så gick Tindra lite i vägen och jag styrde lite åt höger så kom jag på precis att fan hoppet, jo vi flög högt upp, jag slog i hakan i Novis huvud och bet mig i tungan, flög ner i snön hann inte ta emot mig med händerna så jaa hela huve var under snön. Jag skratta så jag grät, Novelia trodde jag var ledssen men skratta on med, Per stod längast upp och vek sig dubbel av skratt såg tydligen roligt ut =)
Åkte idare sen till Innbandy match som kusin Julia spela, tyvärr förlust, vi kunde inte se sista perioden klart så Tindra fick kaffe över sig, en kille tydligen hade kastat en kopp som stod på sidan nere i korridoren så hon fick över hela sig.. Tur de inte var hett, gläckarna gick bort på kläderna som tur var,
Vi avslutade söndagen med Tacos =) mums..
 

Idag är det Måndag, som vanligt är det fotbollsträning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0