16 Oktober

Torsdag!
 
ja men vad skönt närmare helgen kommer vi =)
I dag så är det hämtning på dagis, sen har jag en planerad promenad med syster, i detta kyliga mörka väder. Tur man blir pigg av att promenera och få tjattra lite =) medans får barnen lite lektid med sina kusiner. Sen ikväll är det lite spa kväll för mig och barnen som står på schema, dusch, toppa hår, klippa å måla naglarna, ansiktsmask med mera =)
 
Som sagt i går knäppte vi lite höst bilder i går eftermiddag =) blev inte så bra bilder som jag tänkt mig, min system kamera gav upp förra året och sen dess har jag inte orkat brytt mig om den. Då får de duga med mobil bilder. Vi ska göra ett nutt försök när solen tittar fram sp det blir bättre ljus.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0