27 Maj

Tisdag! Vilken innebär som en  torsdag och fredag i morgon =)  ska bli skönt att bli ledig lite extra torsdag, fredag, lördag och söndag =) är inte fel de.

I går var det fotbollsträning för tjejerna, det var kallt å rått ute så de palla bara 30 min av sin träning sen vela de åka hem, jag fick sån magknip efter maten och låg i sängen från halv 7 till i morse när klockan ringde. Missa min fotbollsträning, I dag mår jag bra =) match i dag valbo hemma

I dag ska tjejerna leka med filippa en sväng så ska jag passa på att dona lite hemma, laga storkok så man har lite matlådor att ta av =) Hinner inte så mycket med då det är samling kl 18.

 

Vill ha mer värme tack

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0