3 Februari

Måndag!
 
Hej februari vad skönt att vi går mot ljusare tider.
 
Helgen ska jag skriva om i dag.
Lördag- vaknade rätt tidigt hela familjen, blev frukost, hanling av kalas grejjer, städa och plocka var ute en sväng. Sedan skjussa vi ner barnen till mamma och pappa, sen lämnadPer av mig på hoforshallen för att spela match mot de gamla veteran spelarna. Det var roligt att se alla gamla spelare igen att de samlat ihop sig och vela köra en match mot oss. Vi vann med 3-1, de hade krisse i mål som är en bra målvakt som kanske ska börja spela med oss det verkade så =) Jag gjorde 1 mål och en assist =) Lite blåslagen är man allt. efter de gick vi in på relaxen dusch å bastu och göra sig i ordning. vidare mot bergsmannen där vi hade förbeställt, jag åt en kyckling file med ost och bacon strössel på. mkt gott '=) vin till maten. Sen fortsatte vi festen hemma hos våran tränare =) Gud så roligt vi hade alla dansa å verkligen bjöd på sig själv, så jäkla roligt 02 var jag hemma. Per låg hemma och sov han för de hade kikat hockey och spelat biljard.
 
 
Vaknade före 9 , hämtade barnen vid 11 tiden,  då började vi duka för kalaset, vispa grädde, blåsa ballonger. Sedan kom dom kl 14, hennes vänner från dagis. Väldigt trevlig dag enlig tindra och hennes vänner. Hon saknade Filippa sa hon men de ska leka i morgon. efter massa marängswiss och skattjakt och smurfarna 2 blev huset tyst och tomt =) skönt haha. Det gick så bra så alla var snälla och nöjda. Å vilka fina pressenter hon fick.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0