28 Augusti

Torsdag!!!
 
Har nyss varit ute å gått på rasten =) tog en promme till jobbet i morse, försöker mjuka upp kroppen så mycket som möjligt innan matchen i kväll med lag 2 hemma mot hedesund. Har blivit väldigt mycket fotboll ett tag nu men snart är det slut på matcher sen får vi se hur det blir om vi fortsätter ute tills inomhussäsongen börjar.
 
När jag kommer hem då ska de mysas med familjen och laga strimlad skinka i god sås och pasta =) Sen ska barnen i säng och jag åker till samlingen. Dom är kvällströtta mina barn när de börjar tidigt på dagis när jag har lämning.
 
I går besökte vi muntebo efter jag sluta så jag fick se hur det blev med bygget. mamma och pappa ska ha ny altan på framsidan =) kommer bli fint, stresse hem sen för ombyte till fotbollskläder för tjejerna då de hade fotbollsträning.. Novelia var inte så sugen så vi stod å passa boll och busa på sidan av, hon var lite ör trött och hungrig tror ja. Åkte hem sen å åt mat, sen var de läggdags, tror de somnade strax efter 18 =) då är de iallafall utvilade på morgonen när vi ska upp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0