25 Augusti

Måndag!
 
Trött trött
 
Vi kom hem vid 21 i går så då packa vi bara upp å gick å la oss. men är iallafall trött i dag, de kommer väl efter förstår ja. Vi hade iallafall jätte roligt på båt resan =) Fullt ös i bussen ner, hann bara komma in på båten så var det dags för bufee. god mat. Tillbaka till hytten å svira om till party look innan vi träffa upp alla andra =) Vi dela ju hytt med malin å linus å herregud så mycket tok =) så himmla roligt. Kvällen avslutades efter 03 efter att ha dansat i ett x antal timmar.goda drinkar några shoots. Vaknade upp på söndagen där vid 8 tiden då de andra vela äta frukost.. Jag stanna kvar ett tag å tog en dusch, Sedan gunga det så mycket så jag blev åksjuk, mådde inte så bra typ fram till 12 tiden då blev jag människa igen och vela ha mat, belv en super god hamburgarem taxfree shopping innan vi kom fram till stockholm igen och lära sitta på den där tråkiga bussen´. usch det är den som tar mest tid och när den ska stanna å ta en paus i 1 timme för mat, sedan släppa av folk här och var. Borta bra hemma bäst =)
 
I dag så är det jobb först sedan kommer mina älsklingar och hämtar mig, gud så jag saknar dom <3 Per åkte ner till mamma och pappa i morse för att träffa dom och ska hjälpa dom att bygga altan =).. Tindra har tappat sin 3:dje tand i dag =) lilla gumman hon vela ringa och berätta de i morse.Till kvällen så blir det fotbollsträning
 
Bilder från båten =)
 
 
Fick inte med alla på bild tyvärr.
 
 
Ögonfrans förlägningen blev jag nöjd med =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0