2 September

Men goodag å heej september månad! Kallt är det och hösten har börjat.
 
Måndag helgen gick fort för fort. Har haft det trevligt i helgen. Lördagen började vi med en lång promenad Tindra cykla och Novis åkte vagn, var ner och handla. Sedan satt vi igång med muffinsbak sen vidare ner på Stålringen för att titta på fotboll och umgås med fler i laget =) lämna barnen hemma sen vidare ner på bergsmannen för mat med några tjejer från fotbollslaget gött och trevligt. Vidare hem till Karin för att spela spel sen tog jag min cykel och cykla det fortaste jag kunde och fan måste va rekord från min sida nog vinet som gjorde det ;D
 
Söndagen blev det inte mycket gjort. städade, bytte sängkläder hälsade på uppe hos malin och sen besökte syster med familj som vart i turkiet 1 vecka nu =) Vi åkte sedan på Bio på folkan Alfons Åberg hokus pokus, det var en bra barnfilm =) Tindra hade lite otur, hon började blöda näsblod så vi fick byta papper lite då och då. sen satt hon popcorn i halsen å hosta som bara den. Ja tjejerna gjorde tidigkväller sen och jag med jag somna vid 21 tiden =) utvilad i dag..
 
I dag ska vi ut i skogen och plocka blåbär med Malin å alla barnen =) ska bli mysigt. Kvällen avslutas med fotbollsträning
 
Bio
 
Lagfest
 
Tacos hemma i fredags
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0