29 Oktober

Tisdag!
 
wej bra tisdag än så länge =) Var ju ledig i går med barnen då dagis var stängt och Per jobbade. Det var mysigt att vara hemma en måndag och så blev det ju en längre helg på det =). Vi började dagen med falu stad, strosa runt i butiker, jag fick tag på ett oar skor, blev mörk bruna boots =). Novis fick leggings då hon är expert att att ha hål på dem. Lire mysiga lyktor på indiska. Vi tog sedan besök på leklandet och dit kom även jennie och henens syster med barn ;D roligt och barnen var nöjda mycket nöjda,
 
Helgen- fredgasmys hela kvällen, hemmagjord pizza och idol.
 
Lördag så var vi på badhuset några timmar =)
 
söndagen- lång promenad, hälsa på syster, färgade håret på mamma. körde taco söndag hemma.
 
pyssel med lite nya färger som vi köpte på nya leksaksaffären här i Hofors =)
 
Hunnit med några löpturer
 

Badhuset fika är obligatoriskt =)
 

Lite promenader
 
 
Tacossöndag. Novelia sköter maten
 

I falu gallerian
 
 
Leklandet, jag klarade mig från hål i rumpan denna gång =) haha fy sisst vi va där så brändes det hål mitt mellan skinkorna och tur så hade jag ett linne som jag kunde dra ner över =P och inte tala om brännmärket jag fick då haha..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0