24 oktober

Torsdag!
 
Är så glad i dag för jag fick klipp och färg tid ;D weej ska blir roligt, Då blir det toppnig och lägga i bruna slingor.
 
Hoppas dagen går fort, inga andra planer i dag, kanske en promenad, eventuellt en löptur men jag spang så långt i går så jag tror jag bara behöver en prommis. Hela sverige bakar får man ju inte missa i kväll.
 
I går pyssla vi till detta, gick upp i skogen bakom oss och hämta mossa sa jag åt Novelia och hädrar hon kom med mossa som var lika stor som henne ;D hihi..  Vi gjorde en krans också som vi hängde på väggen brevid dörren den syns inte på bild men den blev fin.
 

Helgen har vi inga planer riktigt, badhuset? leklandet? eller leklandet tänkte vi nog ta på måndag när jag är ledig från jobbet och barnens dagis är stängt.  Det dyker säkert upp något men vi är öppna för förlag om ni vill hitt på nått Per jobbar fm helg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0