2 Oktober

Onsdag!!
 
Dagen rusar iväg, åt god macka från hansons i morse så är fortfarande mätt vette tusan om jag ska äta lunch eller bara ut och gå =) världsliga problem.
 
I morse klaga Tindra på sin mage att hon hade ont så jag vet inte vad de va, hon fick hicka och sen på dagis sa hon att hon var hungrig så hoppas det bara var det. ingen har ringt än frårn dagis, =). I dag så ska Tindra och Novelia få besök av sin kompis Filippa. Jag ska poa hemma med sånt där roligt som tvätt, städa rensa med mera. När kvällen kommer tänkte jag ut och löpa. I går sprang jag 6 km på kvällen så gick jag 1 timme med syster innan det också så det var skönt =).
 
Kom hem till nybakat igår mina älsklingar kan dom =) åt alldeles för mycket men gött vare.
 

Höstmörker nu så mycket ljus går åt =P och som jag tänder nästan varje kväll
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0