29 November

Heeej Fredag!!
 
En fredag jag längtat till mycket och till denna helg =)
I dag ska det bakas på sandgatan julmusik ska spelas och pynta huset med våra tomtar. Vi satt upp allt i fönstren i går jag och Per när barnen hade somnat och gissa vad glad dom var i morse när dom vakna =) myyys
 
Efter allt bakande så ska vi väl försöka få i hop någon middag mitt i de hela =) och ha fredagsmys. Försöka ha barnen uppe en stund i dag så de inte vaknar före 7 på morgonen, I morse sov dom tills klockan ringde.
 
Lördag ska det, fortsättas baka lite, ta en lååång promenad. Sedan är det dags för tomtesmyg i Torsåker som vi åker på varje år en tradition =)  Hoppas på lite snö då.. Söndag så ska barnen baka första adventsbak med mormor och morfar och kusiner. Medans så lagar jag och Per massa mat då vi har middagsbjudning hemma då Pers familj kommer så vi blir många och ska ha lotteri om vem vi ska köpa julklapp till. Barnen får julklappar som vanligt men vi vuxna ska lotta =).
 
Fönstret i köket, tänkte lägga upp mer bilder på pyssel också.
(ser ojömna ut men de är tjocka och fina =) ljusslingorna gör att det ser lite tokigt ut men de lyser fint)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0