28 November

Torsdag och helgen närmar sig =)
 
Gårdagen pyssla vi lite till, och i morgon åker julen upp på allvar, stjärnor i varje fönster, ljus fixade och kransar =) gjorde 8 st i går. Ska hämta ut paket på posten också massa fint till barnen och pressenter till Per =) ska bli roligt att slå in.. Ska hadla hem bak grejjor så vi kan sätta i gång i morgon direkt efter jobbet så jag slipper handla i morgon.
 
Hallen i går innan jag gjorde kransar och satt upp ik köksfönsteret bild på köket komme ri morgon =)
 

Är för övrigt ganska trött i dag, Novis kom in vid 02, andades å snorade åsså lukta hon så illa när hon andades och hon svalde ofta, tror hon hade ont i halsen. I morse frågade jag henne om hon hade ont i halsen men nej det hade hon inte, snorig är dom båda två inte så myket men. Vid 5 tiden i morse då vakna tindra då vela hon gå ner och kolla tv men herregud vad morgon pigg man kan va ibland. försökte få henne att somna om men hon blev bara irriterad. Hon fick gå ner och kolla tv knappt nå barnpogram hade börjat men jag hitta ett. Jag gick upp och sov igen 6:20 ringde klockan =( blää. när vi kom ner hade hon klätt på sig och fixar håret så fin så =) Tidig kväller i dag då för henens del.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0