27 November

Onsdag!!!
 
Gåragens granjakt gick så där blev ju så mörkt och i dag när jag kika på granen tror jag den blir för stor, ska prova i dag för i går kunde jag inte för det var fryst jord i den så jag lära ta in stora krukan å låta den tina inne i natt. Ska göra kransar i dag också =)  å pynta lite till mys mys mys
 
målade många timmar i går, barnen somnade tidigt efter 18 så jag började då med soff bordet som Per snickrat ihop och kommer bli jätte fin =) så målade jag lister både golv tak, Novis vaknade till vid 21 så jag la mig brevid henne en stund men jag somnade som en stock jag som tänkte gå på soffbordet en gång till får göra det ikväll efter fotbollsträningen =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0