12 December

Torsdag!!
 
I dag är det tomtekväll på bruket =) mysigt tycler jag, först ska jag hem och göra 2 kransar efter betällning, sen så ska vi åka ner och kika. Blir inte så länge då barnen ska i säng tidigt för att orka med dagis i morgon och uppstidning 06:45. då är det fredag. =)
 
Gårdagens träning gick så där den kändes i stämbanden och att de svällde upp, fick inte tillräckligt med syre så jag var inte 100 men det var roligt det var huvudsak.
 
dåligt med bilder nu men i brist på annat så får ni lite försmak på julen sånt som jag billar och hör julen till
 
slå in fina paket, pyssla, klä gran
 
Att ha en tomte på julafton, tomtegröt, julskinkka och massa annat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0