4 November

Söndag och pizzan å colan intagen =)
 
I dag sov det tills 9 ungefär kunde inte sova längre, Inge dålig lite ont i huvudet =)
 

Har varit på släkträff på min pappas sida och fick träffa massa kusiner till mig som jag inte sett på 100 år. Barnen mina var så blyga i början men sen blev de varma i kläderna fööör varma i kläderna så tur så var det dax för barngympan sen. Nu är de trötta iallafall =)
 
Gårdagen var mycket trevlg ;D Svägerskan kom å vi åt lita mat å klädda ut oss, sen vidare till en förfest och det var en rolig skratta som en tok, många roliga lekar och ja farliga lekar och blev lite väl för många glas. Måste köpta barcadi körsbär å blanda med cola då då får man en dr pepper =) Folkan var också jätte roligt mycket folk och bra musik  =) snälla lill syster skjussa hem mig. Barnen sov hos mormor o morfar och Per fick jobba em helg.
 
Bjuder på bilder =)
Spöket Tindra
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0