19 April

Tjolahopp tjolahej!!

Torsdag =) ler snart helg..

Hämta hem mina hjärtan på dagis, sen ska det köras lite ved och hoppas barnen vill hjälpa mig lite men de kommer säkert hoppa på studsmattan. Sedan kommer Amandah upp vid 18 tiden och ska passa mina hjärtan så jag får åka på fotbollsträning. Inte ofta man behöver barnvakt för oftast passar det in med Pers jobbtider. De ser iallafall fram emot att träffa Amandah ;D Vi ska ju spela våran första träningsmatch nu på söndag ska bli jätte skojj snart startar ju serien, 3 maj.. =P

Ska strax ta mig en promenad på rasten, gick ju till jobbet i morse och det var skönt att mjuka upp benen lite. 

Lite inspiration till lekstugan som skall göras klar när det börjar bli varmt ute. Golvlimmet måste ha minst 12 plus grader om de ska torka..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0