3 Oktober

Oktober oj oj snart har man redan jobbat i ett halv år det går fort när man har roligt =)
Måndag i dag och helgen sprang förbi som vanligt.

Helgen spenderades i stugan lördag till söndag, jag bestämmde mig på lördag eftermiddag för på förmiddagen var vi inne i Sandviken och gick på rusta, dollar maxi och klädbytardagen i jernvallen och marknaden i sandviken, Var inte mycket att se men sen åkte jag och tjejerna upp till stugan=) Per jobbade fm, han får följa med en annan gång. Vi hade jätte trevligt med god mat och lite vin blev det till och med sov rätt bra den studen jag fick sova, för Novelia vaknade vid 23 på kvällen då hon sovit nån timme innan då hon blev väckt av oss vi pratade väl för högt =P men hon var vaken till 02 och jag var jätte trött men fick somna sen och sovmorgon till 8 då Tindra vakna som var pigg då. =) Var ute rätt mycket och friskluft fick man.. Söndagen åkte vi hem på em och hämta Per så vidare till Tommy och Stephanie och Anton, vilken godbit jag vela aldrig lämna i från honom han var så snäll ;D Tindra och Novelia var stolta över sin kusin dom titta på han och gosade lite =) mys...  Sen blev det ett fm pass och pizza med godis avslutade kvällen med filmen baksmällan 2 den var rolig men 1:an var bättre.

I dag efter jobb, hämta tjejerna på dagis, hem och hitt på något. ingen träning nu på 2 dagar då Per ha em. gud det kommer krypa i mig. Kanske tjejerna orkar med en em promenad i dag får se kanske man kan jogga lite med vagnen. Svårt att koppla av ja. dåligt de där tror jag att man aldrig kan slappna av att man känner att man måste röra på sig. Har kommit nu tidigare brydde jag mig inte så utan då kunde jag träna min fotboll 2 dagar i veckan och match på helgen sen var det bra. Nu har det gått till att kanske ha en vilodag i veckan. Många känner nog igen sig.

Jobba på nu så denna måndag blir slut snart =P

Vila?                                                         Träna???


Kommentarer
Postat av: elin

Såg inte till några stegar. :(

Kraaam

2011-10-03 @ 12:21:02
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja guud visst är de söta!! :)

Hon bor i USA så kläderna är nog därifrån.

2011-10-04 @ 11:07:14
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0