10 Oktober

Måndag!!

Helgen har vart super bra och den har inte alls gått så där fort som den brukar utan den var helt underbar =) Nu är man på jobbet igen då och tjejerna är på dagis och karln ligger hemma och sover efter sitt natt skift. Töserna är lite snoriga men hoppas det inte bryter ut nå mer dom är ju pigga och glada och tur är väl det ;D I morgon har de skolfoto åp dagis det får dom ju inte missa =P

efter jobb i dag så är det föräldramöte spännande och höra vad de säger i dag är det Tindras grupp och Novelia har i slutet av månaden. Ska väl hinna förbereda mat och så innan mormor kommer upp och passar dom så kan vi gå iväg. 17-19 stod det. Ska hinna med en löpvända med för pumpen missar jag i dag. Känner mig lite stel efter gårdagens fm pass men häligt var det trots att det var dålig värme och utan lampor. Svettades gjorde man ändå. =P

ja då kör vi

Pajerna


Undrar jag om elin fått sin bebis nu då =) 10 i dag då har hon gått över 8 dagar som jag gjorde med mina. Hoppas hoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0