2 Mars

Utslagen sitter jag i soffan efter en joggingtur runt hammarn och kånkat på paket från posten =) Fick äntligen en matberedare som ska användas flitigt =P För övrigt i dag har det vart full fart, lämning på dagis och Malin och Ida följde med hem så fikade vi hela förmiddagen och sen kom mamma förbi så vi gick runt hammarn så Novis skulle få sova. Har lekt ute också,  Tindra måste bara dra runt sin lillasyster i pulkan och klättra högst upp på snöhögarna.

Igår när vi hade duschat så sprang Tindra in i vardagsrummet så pappan skulle klä på sig men hon kom tillbaka lika snabbt till mig på toan i full fart och skrek POTTAN och snabbt skulle jag fram med den men vi hann inte tyvärr =( åååhhh sa hon haha gullrumpan då vill börja med pottan. Det är inget vi tränar med utan de får komma av sig själv, blir kanske lättare att börja i sommar.

Roligast i dag!!! Sorry mamma men jag måste bara...... Mamma skulle börja slipa väggen i deras sovrum och hon tyckte det var så tungt med den där klossen att dra med så visade sig att hon inte haft nå slippapper på hahah hon trodde verkligen att man bara behövde den där klossen som är gjord av kork. Blev inte så bra resultat men mycket jobb bakom men ack så roligt när hon berättade det =P

Nu kokas det potatis så ska väl börja med allt annat som ska till

hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0