har inget annat för mig!

Har precis svabbat av golven och Novelia åker runt i sin gå stol. Jag är inne i en gör om mig period då jag alltid varit blond förutom när jag gick i gymnasiet då hade jag brunt hår. Född blond och började bli mörkare mot 9: onde klass.

Nu vill jag ha brunt och blonda slingor tror ja =) Anna ska få klippa mig någon helg här då blir det i tapper och uppklippt fast ändå inte för kort hår =P'

Så här fast kanske ännu mer blonda slingor ah önska sig i pressnt kanske ;D



Fast om jag gifter mig någongång vill jag ha blont hår =P

Kommentarer
Postat av: Tessa

Awoohoo!! Do it! Guuud så spännande! Tänk bara på att det finns en risk att håret kan se grönt ut om du går från blond till brunt om du inte väljer en färg med röda inslag! Fan vad snyggt! Jag Hr en frisörtid bokad nu inför dopet jag med och jag är också sugen på förändring! Kanske en orangeröd ton? Hmmm

2011-02-03 @ 14:35:17
URL: http://tessarvidsson.blogg.se/
Postat av: gud vikken

Jaaaaa guuuud va fint :D

2011-02-04 @ 06:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0