Gabriella

Grattis alla Gabriellor!! ;D I dag har jag och min flickor namnsdag och det har firats med en super god frukost med färskt bröd från hansons =P

Även i dag ska jag klippa mig weeeej ;D ska bli ganska skönt att få bort att slitet. För snart är det ju dax för färgning eller jag tänker vänta nån vecka till så det växer ut ordentligt??men ska jag våga färga det?? det är ju frågan. men va fan ska man se lika ut hela livet då?? nee ska inte tro det va man kan ju alltid färga tillbaka sen om man vill. Tror fler än jag tycker jag ska bya lite.

lördag då härligt men nog den kallaste dagen av dom alla.


Kommentarer
Postat av: thyran

Grattis till er !!! :)

2011-02-19 @ 10:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0