Alla hjärtans dag

Helgen har gått undan som vanligt har gjort massa trevliga saker och nu blir det måndag och tillbaka till vardagen igen. I dag som vanligt på måndagar blir det besök på öppnaförskolan. För övrigt fyller svärfar år i dag grattis till honom.

Allvarligt lördagens melodifestival var ju fiasko tycker jag vilka hemska låtar. Jag och barnen var upp till syster medans Per var i Uppsala hos sin morfar. Blev nästan en heldag uppe hos syster för först på dagen var vi ju där på kalas och sen hela kvällen och barnen orka hålla sig vaken till 9 och jeeej tänkte jag nu får jag sova =) ne kl 06 vakna Novis som vanligt. Igår gjorde vi en utflyckt som börjar bli allt vanligt på helgerna, med korvgrillning =)

snöbollskrig



Älskar min familj
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0