25 Februari

Fredag och det känns väl inte så specielt mycket det brukar vara otroligt skönt när det är Fredag. Kan bero på att jag sovit dåligt, barnen har sovit jätte bra men inte jag =/ är rätt deppig  dag men det hoppas jag går över det är bara tänka på massa bra saker.

I dag ska v iallafall börja dagen med en promenad runt hammarn sen möta upp mamma och syster på coop för inhandling av tacos som vi ska äta i kväll. Efter det kanske det blir att titta förbi ishallen då pappa Per spelar sponsorhockey får se om jag har lust, Malin ska ju iförsig vara där med anton och ida.

Igår fick jag ett besök av tessa och alva det var verkligen trevligt ;D

Ska hämta ut mitt paket på H&M =) lite gladare kanske jag blev

  leggings    träningsbyxa träningslinne   Tindra  Tindra    Tindra   Novelia
klänning  sovplagg. Har beställt linnen också men orkar inte kopiera nå mer.

ha en bra helg


Kommentarer
Postat av: Erica

Men självklart får ni komma.. Tråkiga nu är att jag går in i en sån tråkigt skift period.. JObbar hela dagarna.. Men är ledig torsdag fredag lördag söndag nästa vecka.. :)

2011-02-25 @ 13:20:23
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Tessa

Här får du en jättekram! Hoppas deppigheten släpper, sådana dagar är jobbiga! Ha en mysig helg

2011-02-25 @ 15:15:45
URL: http://tessarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0