18 Februari

Fredag och det är ju bra på ett vis ;D Det är helg och Per är ledig.

Tindra går mig verkligen på nerverna nu och är så dryg, vart på bvc och titta till Novelias öron och bajs!! då hon haft jobbigt att bajsa men ingen fara var det hon skulle äta kiwi bara. men öronen var lite röda så ipren och nässpray. tillbaka till Tindra då hon inte lyssnar och bara grinar så fort man höjer rösten åt henne. Sprang ifrån mig hela tiden och skulle ha allt i affären. Väl hemma tog hon Novelias leksak och hon ska lära sig att vänta på sin tur. Väldigt livat blir det men dom ska gå den rättvisa hårda skolan ;D mammas hjärtegull nu strax ska vi laga lunch och sedan ut på en promenad då jag tror Tindra är väldigt trött. Strax före 6 vaknade vi.

till kvällen hoppas jag på snälla pigga barn som äter massa tacos och har trevligt då våra kära grannar kommer hit. ;D

Igår tog vi tag i Novelias rum och röjjde lite och planerade garderoben våran så nu så är vi på gång. Åh nu kom jag på att vagnen saknar luft i däcket och gnisslar väldigt, Per skulle ju fixa igår men glömmde bort lika så jag. Vågar inte starta kompressorn då går den väl sönder förstår jag och jag vet inte vilket som är rätt munstycka heller för den delen.

Trevlig fredag



Längtar tills att få dra ut cycklarna och vara ute =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0