15 Februari

För lite sömn innebär en dålig dag för mig... Tror inte Novelia har åkt på magsjuka för då hade hon spytt upp det hon ätit i dag. I natt vid 02 vaknade hon och jah försökte få henne att somna om men det är bara välling som gäller, Ger henne somnar om 10-15 minuter så kräktes hon välling i sängen och tog ner henne och gjorde ren henne och nya pyamas. Omöjligt att somna om tydligen försöker med allt kl 5 somnade hon i bilbarnstolen som jag låg och vaggade i soffan, rusar upp ihopp om att få sova ett tag ne då ringer Pers klocka halv 7 vaknar hon igen men hon var jätte trött och vela verkligen sova men kom inte till ro. tindra vaknade kvart över 7 och vi la oss för att titta tv 45 minuter och då sov jag ;D Tindra bus är på dagis och jag och Novis ska väl hitt på nått nu som att plocka och dona innan carro kommer på besök i dag ;D

Höll ju på att glömma Novis på Tindras dagis nu på morgonen här haha tur att det var folk där som uppmanade mig =P haha jag som garva åt malin när hon höll på att glömma Ida. Farligt med lite sömn.. Jag kan ju inte sova på dagarna som barnen kan.

kallt ute brrrrrrrrrr


Kommentarer
Postat av: Anna Lindh

Fy vad jobbigt det är när barnen mår dåligt, inte kan sova och så får man inte sova själv heller. Man blir ju duktigt trött hela dagen!!

2011-02-15 @ 13:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0