11 Februari

Äntligen fick jag fart på Internet!

fredag i dag och det gillas även fast det kommit en massa snö. Om man ser det så här så kommer dom som har sportlov ha det ganska bra och roligt i snön.  Oj nu är jag tillbaka igen jag lära ta emot ett paket från posten, Tindras nya bilbarnstol men problemet är nu att det står 5 till stora kartonger ute vid vägen och vi har bara beställt 1 och betalat för den. Ja om ni vill så har vi lite bilbarnstolar till övers haha per skulle komma hem nu och kolla vad som har hänt.

I dag mår jag mycket bättre känner smak och lukt och kan andas någorlunda. Tur är väl det då jag ska hem till Elin på tacos och vin ;D ska bli trevligt skjuss har jag fixat också.

Innan dess skottning och köp av pressent då vi ska hem till syster i morgon och fira hennes karl och dotter som fyller/fyllt år.

Tänkte visa en bild på när jag släpa ut barnen i vagnen och bestämmde mig för att skotta en liten gång på tillbakavägen då jag skotta för smalt så det blev lika tungt ändå =P Typan




Kommentarer
Postat av: thyran

Tack för i går! De gör vi om snart ;p

Kraaam

2011-02-12 @ 11:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0